מִשׂחוּק הקניות כמו בסרטים – הלקוח כגיבור הראשי
Shop like a Jedi היא דוגמה לשילוב גישה משחקית כדי להגביר מכירות וחשיפת מותגים.
הקונספט:
מה יקרה אם ניתן לקונים את "כוח הג'דיי" להזזת חפצים בכוח המחשבה כמו בסרט מלחמת הכוכבים בסופר?
https://youtu.be/-k_WZk1PI20
ברשת הסופרים Carrefour החליטו לשלב מִשׂחוּק באופן יצירתי בחוויית הקניות באמצעות הצבת לוח קניות דיגיטלי ענק של המותג "מלחמת הכוכבים".
לרגל השקת הסרט האחרון בסדרה, בחרו המפתחים לתת לקונים חוויה משחקית שמחקה את פעולת "כוח הג'ידיי" – הנעת חפצים בכוח המחשבה. סנסורים שקלטו את מחוות תנועת הידיים ותרגמו אותן לפעולות ממוחשבות על הלוח, בדומה למערכת הקינקט של אקס-בוקס. הלוח הענק אפשר לקונים לבחור את מוצרי הסרט לעגלת הקניות הוירטואלית שלהם מבלי לגעת בהם פיזית.
הקסם:
בסיום הקניות, חיכתה לכל קונה בקופה עגלה עם כל מוצרי מלחמת הכוכבים שהוא "הזיז" באמצעות "כוח הג'דיי" לעגלת הקניות הוירטואלית שלו. החיבור של הדיגיטל עם עגלת הקניות הפיזית בקופה הייתה סיום מושלם ואפקטיבי ליצירת האשלית הזזת חפצים בכוח המחשבה של הג'דיי.
כל קונה הפך לרגע לשחקן, לגיבור הראשי בחווית קניה מהסרטים.
קרדיט:
שיחקו אותה חברת פובליסיס, רומניה. שאפו!
ד"ר אלחנן גזית עוזר למנהלים ועובדים בארגונים, חברות, סטארטאפים, הורים ואנשי חינוך ליישם את גישת אינטליגציה משחקית בעידן ה-AI לצמיחה עסקית והעצמה אישית. הגישה שפיתח מבוססת על למעלה מ- 20 שנות מחקר, פיתוח וניסיון מקצועי. אלחנן הוא מומחה להתנהגות משתמשים ולמידה בסביבות מציאות מדומה ומשחקים, מראשוני חוקרי משחקי הווידאו בעולם וממקימי תעשיית המטאוורס בארץ. אלחנן ייסד ומנכ"ל את מטא-וורסנס בע"מ, החברה הראשונה בישראל שהציעה לארגונים עולמות וירטואליים להדרכה ולמידה עם אווטארים. יוצר תוכן ומנחה את הפודקאסט אינטליגנציה משחקית בעידן ה– AI ואת MetaYeda.

הזמינו הרצאה | צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ | הרשמו לערוץ יוטיוב | האזינו לפודקאסט בכל זמן ובכל אפליקציה שתבחרו | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר MetaYeda